Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/1506
Назва: Маркетингова стратегія видавничого підприємства (за матеріалами ДП із 100% іноземною інвестицією «Бурда-Україна», м. Київ)
Автори: Пострелко, Марина
Дата публікації: гру-2018
Опис: ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА (ПРОЕКТ)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/1506
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postrelko_M.M.pdf2,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.