Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/1507
Назва: Формування маркетингової стратегiї просування на ринку спортивних товарiв (ТОВ «Дiо Спорт»)
Автори: Пшегорлiнський, Максим
Дата публікації: гру-2018
Опис: ВИПУСКНА КВАЛIФIКАЦIЙНА РОБОТА (ПРОЕКТ)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/1507
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pshehorlinskyi_M.I._2_denna_12_2018.pdf4,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.