Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/1515
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯкимлюк, Орися-
dc.date.accessioned2020-02-12T12:08:56Z-
dc.date.available2020-02-12T12:08:56Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/1515-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства на ринку овочів (за матеріалами ТОВ «АГРО-СПАРТА» м. Київ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yakymliuk_O.M._2_denna_12_2018.pdf4,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.