075 Маркетинг Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 164
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019-12Бренд-комунікації клієнта рекламного агентства (за матеріалами ТОВ «Інішейтів Медіа»)Єжижанська, Анастасія
2019-12СТРАТЕГІЧНЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В БРЕНДМЕНЕДЖМЕНТІ ТОВ «СМАРТ СЕЙЛЗ ХАУЗ ПРОМОБІЛЛ», м. КиївДоманська, Ангеліна
2019-12Управління портфелем брендів підприємства роздрібної торгівлі (за матеріалами ТОВ «К.ТЕКС», Київська обл., м. Ірпінь)Дівщепольська, Тетяна
2019-12Управління брендинговою політикою підприємства (за матеріалами ТВЗК «Київський академічний театр ляльок», м. Київ)Дарменко, Вероніка
2019-12Формування стратегії бренд-комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «Телесвіт», м. Київ)Гуменна, Катерина
2019-12Прямий маркетинг в системі бренд-комунікацій готелю» (за матеріалами ТОВ «Бирема», Київська обл., м. Бровари)Горобець, Олексій
2019-12Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «ТАММОЛ», Київ)Гераскіна, Альона
2018-12ОРГАНІЗАЦІЯ БРЕНД-МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІГРАФІЧНОГО ПІДПРИЄМСТВАШейко, Вікторія
2018-12КОРПОРАТИВНИЙ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУТурчина, Катерина
2018-12МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІСтарик, Дмитро
2018-12РЕКЛАМА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІСмикалов, Федор
2018-12Формування бренд-маркетингових комунікацій підприємстваСегень, Ярослав
2018-12ФОРМУВАННЯ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ ПОЛІГРАФІЧНОГО ПІДПРИЄМСТВАКухар, Єлизавета
2018-12УПРАВЛІННЯ БРЕНДИНГОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВАКорсунський, Дмитро
2018-12Стратегічне управління комунікаціями брендуБабій, Євгеній
2018-12Формування бренду у торговельних мережахЦокол, Іван
2018-12ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАПатрахіна, Анна
2018-12БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ У СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАОбжелянська, Валерія
2018-12КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ БРЕНДУ НА РИНКУ ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТІВКоржавих, Анна
2018-12ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІКомпанієнко, Ольга
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 164