075 Маркетинг Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 164
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021-12КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «СПВ КОМПАНІ ЛТД», м. Київ)Сомік, Катерина
2021-12«ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОСУВАННІ СУЧАСНИХ БРЕНДІВ» (за матеріалами ТОВ «ЗЛОІДЕЇ»)Россохач, Ірина
2021-12Формування бренд-комунікацій на основі цифрових технологій (за матеріалами ТОВ «BlueСhip», м. Київ)Рехліцька, Світлана
2021-12Стратегічне управління комунікаціями бренду поліграфічного підприємства (за матеріалами ТОВ «Дизайн-принт Україна», м. Київ)Морозова, Тетяна
2021-12Формування стратегії просування бренду SMM-агенції в соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «Kiwi Agency», м. Київ)Мельніченко, Вікторія
2021-12Розробка стратегії позиціонування сервісного бренд (за матеріалами ТОВ «СкладЮСА», м. Київ)Мелік, Катерина
2021-12Розробка стратегії позиціонування бренду онлайн-сервісу (за матеріалами ТОВ «Плюс ТБ» м. Київ)Кучеренко, Вікторія
2021-12Управління якістю послуг в системі бренд-менеджменту підприємства (за матеріалами ТОВ «Управління безпеки, охорона приватних підприємств», м. Київ)Смірнова, Ірина
2021-12КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ БРЕНДУ В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ПІ “I-AP-CI”)Лилик, Артур
2021-12Інтегровані маркетингові комунікації в просуванні бренду послуг (на прикладі Студії танцю «Terra Dance Centre», м. Кременчук)Кравчук, Оксана
2021-12Формування бренд-комунікацій торговельного підприємства на основі Інтернет-технологій (за матеріалами ТОВ"БРОКАРД-Україна, м.Київ)Кій, Катерина
2021-12КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БРЕНДИНГУ (за матеріалами ТОВ «Баккара-плюс», м. Київ)Гринько, Владислав
2021-12Управління маркетинговими бренд-комунікаціями підприємства (за матеріалами ТОВ «СтартДоіч Шуле», м. Київ)Карабаз, Аліна
2021-12МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ РОЗВИТКУ БРЕНДУ В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ( за матеріалами ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», м. Київ)Карпінська, Тетяна
2021-12«Формування стратегії розвитку бренду підприємства в мережі Інтернет (за матеріалами ТОВ «Інтеграл Студія», м. Київ)Довгопола, Ірина
2021-12«УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЧНИХ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН (за матеріалами ТОВ "ОПЄ", Одеська обл., Лиманський район, смт Доброслав)Даценко, Поліна
2021-12Формування стратегії розвитку бренду на ринку логістичних послуг (за матеріалами ТОВ «ЗАММЛЕР Україна», м. Київ)Головко, Альона
2021-12БРЕНДИНГОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГБабіч, Ірина
2021-12Формування бренд-комунікацій закладу вищої освіти на основі Інтернет-технологій (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)Ткачук, Ксенія
2021-12Еvent - Маркетинг в управлінні брендом підприємства (за матеріалами ТОВ «Ес Пі Маркетинг», м. Київ)Федюк, Аліна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 164