Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/2040
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorFilipp, Mekh-
dc.date.accessioned2020-03-13T09:42:39Z-
dc.date.available2020-03-13T09:42:39Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/2040-
dc.descriptionFINAL QUALIFYING PAPERuk_UA
dc.titleCRM strategy of the “Opera Hotel”, Kyivuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мех Ф. диплом.pdf2,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.