Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/2223
Назва: РЕКЛАМА ЯК СКЛАДОВА МЕДІЙНОГО КОНТЕНТУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ (за матеріалами Науково-дослідного інституту інформатики і права Національної академії правових наук України, м. Київ)
Автори: Лещик, Ольга
Дата публікації: гру-2019
Опис: ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/2223
Розташовується у зібраннях:061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leshchyk O._VKR_2020.pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.