Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/2380
Назва: ПРОДУКТОВА СТРАТЕГІЯ БАНКУ ТА ЇЇ РОЛЬ У ДОСЯГНЕННІ КОРПОРАТИВНИХ ЦІЛЕЙ
Автори: Лавринчука, Андрія
Дата публікації: гру-2019
Опис: ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/2380
Розташовується у зібраннях:072 Фінанси, банківська справа та страхування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лавринчук_БС.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.