Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/2651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарйоха, Яна-
dc.date.accessioned2020-05-29T10:59:11Z-
dc.date.available2020-05-29T10:59:11Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/2651-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleСтратегічний аналіз та діагностика підприємства в бренд-менеджменті ( за матеріалами ТОВ «Українська маркетингова група», місто Київ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13Mariokha_Y._S._07_2019.pdf1,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.