Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/2656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСліпченко, Владислав-
dc.date.accessioned2020-05-29T11:01:29Z-
dc.date.available2020-05-29T11:01:29Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/2656-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleФормування стратегії розробки бренду на ринку товарів (за матеріалами ТОВ «Велдгруп», м. Київ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18Slipchenko_V.O._12_2019.pdf1,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.