Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/3906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепічев, Владислав-
dc.date.accessioned2020-07-23T20:39:27Z-
dc.date.available2020-07-23T20:39:27Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/3906-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу (на матеріалах ТОВ «Мастерская води», м. Київ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Степічев В.О.pdf2,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.