Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/4073
Назва: РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ СТУДІЇ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ (за матеріалами ФОП «Герц Олег Юрійович», м. Київ
Автори: Костромінов, Михайло
Дата публікації: чер-2020
Опис: ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/4073
Розташовується у зібраннях:061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kostrominov M.A._VKR_2020.pdf2,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.