Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/4530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Ніна-
dc.date.accessioned2021-02-11T12:13:26Z-
dc.date.available2021-02-11T12:13:26Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/4530-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЗАМІСЬКОГО КЛУБУ «SELFISH CLUB» (С. КИЙЛІВ, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко. 4.12.2020 (1).pdf3,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.