Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/4677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖурба, Вікторія-
dc.date.accessioned2021-02-18T14:31:55Z-
dc.date.available2021-02-18T14:31:55Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/4677-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleПсихологічні засади безконфліктної взаємодії з клієнтами компаніїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Журба 2м2 Диплом.pdf2,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.