Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/4833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерезюк, В'ячеслав-
dc.date.accessioned2021-03-22T08:43:18Z-
dc.date.available2021-03-22T08:43:18Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/4833-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleКонцепція цінностей як методологічна основа розвитку бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «ФАСТ ФОРВАРД»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Berezuk VM_2_3m_12_2020 (1).pdf2,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.