Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/4843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибачковський, Дмитро-
dc.date.accessioned2021-03-22T08:45:26Z-
dc.date.available2021-03-22T08:45:26Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/4843-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleКлієнтоорієнтованість як основа розвитку сучасного бренду (за матеріалами ТОВ «MiroMIX Direct»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rybachkovskyi_DR_3m_denna_12_2020.pdf3,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.