Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 77.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020-12Формування комунікаційної стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», м. Київ)Гавриленко, Ірина
2020-12Маркетингова стратегія просування підприємства у соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «ГК Оріон»)Пилипенко, Анастасія
2020-12Маркетингові стратегії створення цінності бренду підприємства (за матеріалами ТОВ «Фрешмаркетинг», м. Київ)Гула, Андрій
2020-12Стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «УАПРОМ»)Борщева, Максим
2020-12Формування маркетингової цінової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Здравко », м. Чернігів)Богдан, Анна
2020-12SMM-стратегія розвитку закладу вищої освіти (Social Media Marketing) (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)Карлєчук, Ірина
2020-12Маркетинг менеджмент в діяльності закладу вищої освіти (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)Юрченко, Андрій
2020-12МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Будівельна компанія «АДРІНА» м. Київ)Бращевський, Владислав
2020-12ІВЕНТ-МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Онлайн Медіа Груп», м. Київ)Архипчук, Олена
2020-12Маркетинговий аналіз діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Білоцерківський консервний завод», м. Біла Церква)Демченко, Ілля