Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 77.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020-12ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Інвестком», м. Київ)Гресь, Станіслав
2020-12ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ЕКО БІЗНЕС ГРУП», м. Київ)Клімук, Анжеліка
2020-12Формування комунікаційної стратегії підприємства (за матеріалами ПрАТ «Оболонь», м. Київ)Козарь, Мар'яна
2020-12Управління торговими марками сфери послуг (за матеріалами ТОВ «Флагман Стор», м. Київ)Лаврікова, Дар’я
2020-12УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВАГрищенко, Наталія
2020-12ЦИФРОВІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МЕРЕЖІ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА (за матеріалами П І І «МакДональдз Юкрейн ЛТД», м. Київ)Шевченко, Дмитро
2020-12ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ПОСЛУГ (за матеріалами ТОВ «Інженерно-технічний центр «МІКС», м. Київ)Цилюрик, Марія
2020-12МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ (за матеріалами ПрАТ «КЦКБА», м. Київ)Писаренко, Анастасія
2020-12СПОНСОРСТВО В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «МАПЕІ УКРАЇНА», м. Київ)Мішковської, Станіслави
2020-12Управління товарним асортиментом в системі маркетингу (за матеріалами ПП «Торговий Дім «ПОЛЯКОВ»», м. Київ)Панасюк, Олександри