Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/573
Назва: Стратегія просування туристичного продукту туроператора «Укрcафарі-тур» в соціальних медіа
Автори: Кізько, Іван
Дата публікації: гру-2018
Опис: ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/573
Розташовується у зібраннях:242 Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kizko_2018_12doc.pdf2,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.