Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/6395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТроценко, Юлія-
dc.date.accessioned2022-07-30T16:10:08Z-
dc.date.available2022-07-30T16:10:08Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/6395-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ФОП «Труба Д.С.» (магазин «ЧІНКВЕ», ТРЦ «ОКЕАН ПЛАЗА», м.Київ))uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trotsenko_Y.pdf3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.