Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/6397
Назва: РЕКЛАМНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ НА РИНКУ ПОБУТОВИХ ЕЛЕКТРОТОВАРІВ (На прикладі торговельного підприємства ТОВ «Керхер»)
Автори: Вишня, Катерина
Дата публікації: гру-2021
Опис: ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/6397
Розташовується у зібраннях:061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyshnia_K.pdf3,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.