061 Журналістика Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 503
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023-02РЕКЛАМНЕ МЕДІАПЛАНУВАННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (за матеріалами Державного торговельно-економічного університету)Корж, Єлизавети
2023-02КОМУНІКАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА В СФЕРІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ (за матеріалами Держа, м. Київ)Хромова, Ангеліна
2023-02Організація PR діяльності підприємства торгівлі (за матеріалами ТОВ «Дієса», м. Київ)Іпатенко, Ксенія
2023-02РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ КАФЕДРИ ЖУРНАЛІСТИКИ ТА РЕКЛАМИ (за матеріалами Державного торговельно-економічного університету (кафедра журналістики та реклами) м. Київ)Густишкіна, Олена
2023-02Рекламна діяльність закладу ресторанного господарстваа в соціальних мережах (за матеріалами ФОП “Чуприна Наталія Олегівна” (ресторан «Хуторець на Дніпрі»), м. Монастирище, Черкаська обл.)Гончарук, Катерина
2023-02СТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «ГАЗБУД УКРАЇНА» м.Київ)Герасименко, Дар'я
2023-02Комунікації підприємства роздрібної торгівлі у соціальних мережах (за матеріалами ФОП “Лазаренко Валерій Петрович”, м. Біла Церква Київська обл.)Дударенко, Богдани
2023-02Реклама як засіб формування бренду у сфері роздрібної торгівлі (зa мaтерiaлaми ФОП «Осіпюк Микита Володимирович», м. Київ)Чорната, Вікторія
2023-02Реклама як засіб формування бренду на ринку освітніх послуг (за матеріалами Державний торговельно-економічний університет, м. Київ)Черній, Вікторія
2023-02РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «Клуб Кави ТК», м. Хмельницький)Чабан, Тетяна
2023-02РЕКЛАМНЕ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ (за матеріалами ФОП «Лисенко Світлана Анатоліївна», (студія краси «Агент Провокатор»Борбенчук, Дарина
2023-02РЕКЛАМУВАННЯ ПОСЛУГ ДИДЖИТАЛ-АГЕНТСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (за матеріалами CYTRIPIA OU, Талін, Естонія)Базан, Єва
2023-02ВИКОРИСТАННЯ ПРОДАКТ-ПЛЕЙСМЕНТУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИБарсук, Олександра
2023-02SMM-кампанія підприємства сфери роздрібної торгівлі (за матеріалами "ТОВ Окко-драйв")Баліцька, Аліна
2022-07Планування рекламної та PR діяльності закладу освіти (за матеріалами Державний торговельно-економічний університет (кафедра журналістики та реклами), м. Київ)Шмагановський, Максим
2022-07КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ (за матеріалами МБФ «ВІДКРИТІ ДВЕРІ», м. Київ)Шахватов, Ілля
2022-07Фірмовий стиль в системі комунікацій Підприємства (за матеріалами ТОВ «Тексиль-Контакт», м. Київ)Чудненко, Валерії
2022-07РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ АРТ-КОЛОР СТУДІЇ (за матеріалами ФОП «Ткачук Владислав Петрович», Черкаська обл., смт. Катеринопіль (салон краси «WOOW»))Тимчук, Яна
2022-07РЕКЛАМНА ПІДТРИМКА ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Фуд Плейс», м. Київ)Стрекалов Комарова, Микола
2022-07Рекламна кампанія закладу вищої освіти в мережі Інтернет (за матеріалами ДТЕУ (кафедра журналістики та реклами), м. Київ)Стасенко, Євгеній
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 503