061 Журналістика Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 401 до 420 з 503
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019-12ОРГАНІЗАЦІЯ PR-КОМУНІКАЦІЙ КЛІЄНТІВ PR-АГЕНТСТВА (за матеріалами ДП «Плеон Талан» м. Київ)Кравчук, Юлія
2019-12Управління розподілом рекламного бюджету підприємства в процесі медіапланування (за матеріалами ТОВ «А.С.К»)Гриневич, Яна
2019-12«Розроблення креативної стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Фірма Карат», Полтавська обл., м. Лубни)Денисенко, Юлія
2019-12«Розробка заходів рекламного просування нової торговельної марки виробничого підприємства (за матеріалами ТОВ «Фірма Карат», Полтавська обл., м. Лубни)Дехтяренко, Анна
2019-12РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХБілінська, Юлія
2019-12Організація рекламної та PR-кампанії дистриб'ютора фармацевтичної продукції у ЗМІ (за матеріалами ТОВ «Сона-Фарм»)Антоненко, Софія
2019-12«Рекламні засоби у формуванні іміджу торговельної марки (за матеріалами ФОП «ПОЧЕКАЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ») (м. Дніпро)Захаричев, Федір
2019-12РОЗРОБКА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМТСВА (за матеріалами ТОВ «Компанія-ГТВ», м. Київ)Вілкова, Альона
2019-12ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГІВЕЛЬНОЇ МАРКИ РЕКЛАМНИМИ ЗАСОБАМИ (за матеріалами ТОВ «МЮЗІКРАДІО», м. Київ)Васько, Андрій
2019-12УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «МЮЗІКРАДІО», м. Київ)Цурган, Андрій
2019-12Розорбка нетандартних підходів при рекламувані товарів та послуг (за матеріалами ГО «АВІРСУ», м. Київ)Скурихіна, Анастасія
2019-12Формування іміджу торговельної марки рекламними засобами (за матеріалами ТОВ «АВТОСОЮЗ»)Піндюр, Ольга
2019-12РОЗРОБКА PR-КАМПАНІЇ ПРОДУКТУ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ Телерадіокомпанія «Студія «1+1», м. Київ)Москальчук, Євгенія
2019-12«Організація рекламних кампаній підприємства у соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «Дизайн Інжінірінг Інтерпрайс Інтра» м. Київ)Маліщук, Аліна
2019-12Рекламна стратегія банківської установи (за матеріалами АТ «Мегабанк», м. Київ)Коваленко, Тимур
2019-12МЕХАНІЗМИ РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНИХ МАТЕРІАЛІВ У ДРУКОВАНИХ ЗМІ (за матеріалами Редакція чернігівської обласної молодіжної газети «Гарт», м. Чернігів)Гуринович, Альона
2019-12Рекламна діяльність підприємства (за матеріалами Адвокатського об’єднання “АДЕР ХАБЕР”)Буряк, Руслан
2019-12Управління Інтернет-рекламою клієнтів підприємства (за матеріалами ТОВ «Сторінки України», м. Київ)Антонова, Анна
2019-12«Розробка рекламної кампанії підприємства в мережі Інтернет (за матеріалами ТОВ «ББ ЯХТИНГ», м. Київ)Аліханова, Ілона
2019-12«Рекламна та PR-діяльнiсть виробничого підприємства (за матеріалами ТОВ “ГІДРАВЛІК-ЦЕНТР”, м. Рівне)Лабенко, Вікторія
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 401 до 420 з 503