Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/6766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLEBED, VIKTORIIA-
dc.date.accessioned2023-06-30T09:56:29Z-
dc.date.available2023-06-30T09:56:29Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/6766-
dc.descriptionFІNAL QUALІFYІNG PAPER (PROJECT)uk_UA
dc.titleBRANDING STRATEGIES OF UKRAINIAN PRODUCTS IN THE WORLD MARKETS (based on the data of Private Joint Stock Company «Myrhorod Mineral Water Plant», Myrhorod)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:051 Економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lebed .pdf7,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.