Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/6853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШошури, Олександри-
dc.date.accessioned2023-06-30T10:11:21Z-
dc.date.available2023-06-30T10:11:21Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/6853-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової стратегії виходу на зовнішні ринки підприємства-суб’єкта ЗЕД (на прикладі ТОВ "Біопел")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВКР_Шошура.pdf4,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.