Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/7402
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетруня, Анастасія-
dc.date.accessioned2023-11-03T11:27:10Z-
dc.date.available2023-11-03T11:27:10Z-
dc.date.issued2022-07-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/7402-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleSMM-СТРАТЕГІЯ ПОБУДОВИ КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА У ФЕШН-ІНДУСТРІЇ (ТОВ «ТЕМА МОДА ЮКРЕЙН», м. Київ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петруня А.ВКР_2022.4-5.pdf5,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.