Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/7492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльющенко, Ніна-
dc.date.accessioned2023-11-03T11:44:01Z-
dc.date.available2023-11-03T11:44:01Z-
dc.date.issued2022-07-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/7492-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ ПРОДУКЦІЇ (на матеріалах «ТТП України», м. Київ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільющенко_Ніна_4 к_16 гр_до друк.pdf4,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.