Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/7496
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛомсадзе, Георгій-
dc.date.accessioned2023-11-03T11:47:38Z-
dc.date.available2023-11-03T11:47:38Z-
dc.date.issued2022-07-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/7496-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНИХ ЛОГІСТИЧНИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ COVID-19 (на матеріалах «Асоціація Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати» ICC Ukraine, м. Київ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ломсадзе_4_16 гр_ до друку.pdf4,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.