Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/7505
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмаровоз, Марта-
dc.date.accessioned2023-11-03T11:49:02Z-
dc.date.available2023-11-03T11:49:02Z-
dc.date.issued2022-07-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/7505-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА СВІТОВОМУ РИНКУ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ (на матеріалах Торгово-промислова палата України, м. Київ.)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смаровоз_4_16 _до друку.pdf4,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.