Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/8598
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Вікторія-
dc.date.accessioned2024-04-02T07:15:41Z-
dc.date.available2024-04-02T07:15:41Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttp://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/8598-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleАСОРТИМЕНТНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА-СУБ’ЄКТА МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ (за матеріалами Асоціації Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine), м. Київ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук.pdf4,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.