Please use this identifier to cite or link to this item: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/8728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГушленко, Дар'я-
dc.date.accessioned2024-04-30T11:03:11Z-
dc.date.available2024-04-30T11:03:11Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttp://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/8728-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ГЛОБАЛЬНИХ КОМПАНІЙ НА РИНКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ (на матеріалах Асоціація «Український національний комітет Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine)», м. Київ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:292 Міжнародні економічні відносини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гушленко.pdf4,79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.