Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/8743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманчишина, Олена-
dc.date.accessioned2024-04-30T11:05:14Z-
dc.date.available2024-04-30T11:05:14Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttp://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/8743-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІНА РОБОТАuk_UA
dc.titleМІЖНАРОДНІ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ МІЖНАРОДНИХ РЕСТОРАННИХ МЕРЕЖ (на матеріалах ГО «Українська асоціація зовнішньої політики» м. Київ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романчишина.pdf5,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.