Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРубан, Анна-
dc.date.accessioned2020-01-23T13:33:52Z-
dc.date.available2020-01-23T13:33:52Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/972-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ РЕКЛАМНИМИ ЗАСОБАМИ (за матеріалами ТОВ «Авто-БізнесЦентр», м. Київ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ruban_2018_12.pdf2,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.