Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8721-8730 зі 9048.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023-06МАРКЕТИНГОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА МОЖЛИВОСТІ РОЗШИРЕННЯ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА США (на матеріалах Торгово-промислової палати України, м.Київ)Бандура, Анна
2023-06ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ПОСЛУГ E-COMMERCE (на матеріалах Асоціації Digital Ukraine, м. Київ)Акулов, Денис
2023-06Оподаткування зовнішньої торгівлі як джерело формування бюджету України (на матеріалах ГО «Українська асоціація зовнішньої політики», м. Київ)Тринчук, Вероніка
2023-06ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ТОВАРІВ FASHION-ІНДУСТРІЇ (на матеріалах Торгово-промислова палата України, м.Київ)Павлова, Вероніка
2023-06Маркетингова стратегія вітчизняного підприємства на міжнародному ринку органічної агропродовольчої продукції (на матеріалах Торгово-промислової палати України, м. Київ)Задихіна, Катерина
2023-06МІЖНАРОДНІ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ГЛОБАЛЬНИХ ЛІДЕРІВ НА РИНКУ ІГРОВОГО КІНО (на матеріалах Асоціації «Український національний комітет Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine)», м. Київ)Канакі, Олег
2023-06СТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ СОНЯШНИКОВОЇ ОЛІЇ (на матеріалах Торгово-промислової палати України, м. Київ.)Дмитрієв, Андрій
2023-06МІЖНАРОДНІ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ МІЖНАРОДНИХ ТУРИСТИЧНИХ МЕРЕЖ (на матеріалах Асоціації «Український національний комітет Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine)», м. Київ)Козовіт, Віталій
2023-06ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ІГРИСТИХ ВИН (на матеріалах Торгово-промислової палати України, м. Київ)Ломачевська, Софія
2023-06ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ПОСЛУГ ІТ-АУТСОРСИНГУ (на матеріалах Асоціація « Digital Ukraine», м. Київ)Котна, Дарина