Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
DSpace at State University of Trade and Economics
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Бібліотека
Факультет економіки, менеджменту та психології
Факультет інформаційних технологій
Факультет міжнародної торгівлі та права
Факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу
Факультет торгівлі та маркетингу
Факультет фінансів та банківської справи
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-10 зі 1228.
назад
1
2
3
4
...
123
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2023-02
SMM-кампанія підприємства сфери роздрібної торгівлі (за матеріалами "ТОВ Окко-драйв")
Баліцька, Аліна
2023-02
Рекламна діяльність закладу ресторанного господарстваа в соціальних мережах (за матеріалами ФОП “Чуприна Наталія Олегівна” (ресторан «Хуторець на Дніпрі»), м. Монастирище, Черкаська обл.)
Гончарук, Катерина
2023-02
Комунікації підприємства роздрібної торгівлі у соціальних мережах (за матеріалами ФОП “Лазаренко Валерій Петрович”, м. Біла Церква Київська обл.)
Дударенко, Богдани
2023-02
СТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «ГАЗБУД УКРАЇНА» м.Київ)
Герасименко, Дар'я
2023-02
Реклама як засіб формування бренду на ринку освітніх послуг (за матеріалами Державний торговельно-економічний університет, м. Київ)
Черній, Вікторія
2023-02
РЕКЛАМНЕ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ (за матеріалами ФОП «Лисенко Світлана Анатоліївна», (студія краси «Агент Провокатор»
Борбенчук, Дарина
2023-02
Реклама як засіб формування бренду у сфері роздрібної торгівлі (зa мaтерiaлaми ФОП «Осіпюк Микита Володимирович», м. Київ)
Чорната, Вікторія
2023-02
РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «Клуб Кави ТК», м. Хмельницький)
Чабан, Тетяна
2023-02
ВИКОРИСТАННЯ ПРОДАКТ-ПЛЕЙСМЕНТУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Барсук, Олександра
2023-02
РЕКЛАМУВАННЯ ПОСЛУГ ДИДЖИТАЛ-АГЕНТСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (за матеріалами CYTRIPIA OU, Талін, Естонія)
Базан, Єва
Перегляд
Автор
2
Волошин, Максим
2
Мазуренко, Анна
2
Мельник, Марина
2
Навроцька, Анна
2
Нагорна, Юлія
2
Погребна, Єлизавета
2
Федоренко, Владислав
1
Al Zoubі, Firas
1
Alouach, Ahmed
1
Babych, Yriy
.
далі >
Has File(s)
1228
true