00 DSpace/Manakin Repository

Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку овочів (за матеріалами ТОВ «АГРО-СПАРТА» м. Київ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якимлюк, Орися
dc.date.accessioned 2020-02-12T12:08:56Z
dc.date.available 2020-02-12T12:08:56Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier.uri http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/1515
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку овочів (за матеріалами ТОВ «АГРО-СПАРТА» м. Київ) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу