00 DSpace/Manakin Repository
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
075 Маркетинг
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг: Recent submissions
Зараз показуються 61-80 з 115
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Управління рекламною діяльністю в мережі Інтернет (зa мaтеpіaлaми ТOВ «АВ Метал Груп», м. Дніпро)
Потєхін, Ілля
(
2019-12
)
БРЕНД-КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ПП «Строй-Арсенал», м. Кривий Ріг)
Зеленська, Катерина
(
2019-12
)
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ ТОВАРІВ (за матеріалами ТОВ «КРОТОН», м. Харків)
Шелінговська, Віталіна
(
2019-12
)
Планування рекламної діяльності торговельного підприємства ( за матеріалами ПзІІ «Імперіал Тобако Юкрейн», м. Київ)
Нижник, Катерина
(
2019-12
)
ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА за матеріалами ТОВ «Визит 24»
Козаєва, Марина
(
2019-12
)
Інтернет-реклама в системі маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «ЛБС -Україна» м. Київ вул. Вікентія Хвойки 21)
Ковальчук, Дем’ян
(
2019-12
)
Розробка та реалізація комунікаційної кампанії інтернет-магазину за матеріалами ФОП «Юрченко Роман Сергійович», м. Київ
Клівода, Дар’я
(
2019-12
)
Планування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства сфери туристичних послуг (за матеріалами ТОВ «Інтеравіасервіс», м. Київ)
Казакова, Мар’я
(
2019-12
)
Розробка медіа-стратегії підприємства за матеріалами ТОВ «Амадео», м.Київ
Білокінь, Юлія
(
2019-12
)
Маркетингові комунікації у позиціонуванні підприємства (за матеріалами ТОВ «Хелена Б’юті Клаб», м. Суми)
Білокінь, Діана
(
2019-12
)
Формування рекламної стратегії компанії (за матеріалами ТОВ «СКАЙ КЛАБ»)
Кириченко, Леонід
(
2019-12
)
Фірмовий стиль як засіб формування іміджу підприємства (зa мaтеpіaлaми ТOВ «Проектно-будівельне підприємство «Прогрес», м. Київ)
Житомирська, Євгенія
(
2019-12
)
Розробка бюджету програми маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ФОП Гайдай Р. В. (Фітнес клуб «KASTA»))
Тєбєнєва, Діана
(
2019-12
)
Планування рекламної кампанії в соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», м Київ)
Супрун, Юрій
(
2019-12
)
Просування інтернет-магазину в мережі Інтернет (зa мaтеpіaлaми ТOВ «Ельфа Лабораторія», м. Київ)
Щерба, Оксана
(
2019-12
)
Стратегія позиціонування у формуванні іміджу закладу вищої освіти (зa мaтеpіaлaми Київського національного торговельно-економічного університету, м. Київ)
Пронович, Наталія
(
2019-12
)
РОЗРОБКА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КАМПАНІЇ (за матеріалами ТОВ «ЛАЙФ-МЕДІА», м. Київ)
Петрусь, Дмитро
(
2019-12
)
Управління рекламною діяльністю підприємства в мережі Інтернет (зa мaтеpіaлaми ТOВ «ФОРУМ», м. Київ)
Омелян, Тетяна
(
2019-12
)
Формування рекламної стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Нова пошта»)
Леонова, Сандра
(
2019-12
)
Планування рекламної діяльності підприємства торгівлі (за матеріалами ТОВ Арітейл)
Кулинич, Анна
(
2019-12
)
Зараз показуються 61-80 з 115
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
По цій колекції
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися