00 DSpace/Manakin Repository

РЕКЛАМА ЯК СКЛАДОВА МЕДІЙНОГО КОНТЕНТУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ (за матеріалами Науково-дослідного інституту інформатики і права Національної академії правових наук України, м. Київ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лещик, Ольга
dc.date.accessioned 2020-04-03T11:01:32Z
dc.date.available 2020-04-03T11:01:32Z
dc.date.issued 2019-12
dc.identifier.uri http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/2223
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title РЕКЛАМА ЯК СКЛАДОВА МЕДІЙНОГО КОНТЕНТУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ (за матеріалами Науково-дослідного інституту інформатики і права Національної академії правових наук України, м. Київ) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу