00 DSpace/Manakin Repository
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Факультет торгівлі та маркетингу: Recent submissions
Зараз показуються 701-720 з 1640
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Формування комунікаційної стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», м. Київ)
Гавриленко, Ірина
(
2020-12
)
Стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «УАПРОМ»)
Борщева, Максим
(
2020-12
)
Формування маркетингової цінової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Здравко », м. Чернігів)
Богдан, Анна
(
2020-12
)
Зв’язки з громадськістю як засіб бренд-комунікацій підприємства (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Ярошенко, Ксенія
(
2020-12
)
ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНОСТЬ ЗАХОДІВ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «РІДО ГРУП» , м. Київ)
Вовченко, Дмитро
(
2020-12
)
Цінова політика підприємства в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ЗАТ «Житомирські ласощі»)
Карпенко, Надія
(
2020-12
)
Формування стратегії бренду на ринку готельних послуг (за матеріалами ТОВ «Готель -сервіс Україна» м.Київ)
Панасюк, Ірина
(
2020-12
)
Бренд-комунікації у формуванні бренду підприємства (за матеріалами ТОВ«ДЦ Україна» , Хмельницька обл., м. Шепетівка)
Янда, Алла
(
2020-12
)
Формування системи бренд-комунікацій в Інтернеті (за матеріалами ТОВ «МАРТІН ТРЕЙД», Чернівецька обл., р-н Сторожинецький, с. Великий Кучурів)
Авраменко, Дарина
(
2020-12
)
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ В БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТІ (за матеріалами ТОВ «ЛЮКСКОМ УКРАЇНА» , м. Київ)
Шандурська, Вікторія
(
2020-12
)
Сучасне стратегічне позиціонування бренда в торгівельного підприємства (за матеріалами ТОВ «Сільпо-Фуд»)
Житнікова, Анна
(
2020-12
)
Стратегічне позиціонування підприємства в бренд-менеджменті (за матеріалами ТОВ «Колор Тренд ЛТД», бренд «Lamel»)
Радченко, Вероніка
(
2020-12
)
Планування розвитку бренду в торговельних мережах (за матеріалами ТОВ «АЛЛО»)
Корзун, Аліна
(
2020-12
)
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «МЕРКУР КИЇВ КОНГРЕС ГОТЕЛЬ» , м. Київ)
Соколова, Анастасія
(
2020-12
)
Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «УКРАГРОХІМТРЕЙД»)
Нога, Світлана
(
2020-12
)
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «КОНТИНЕНТ-ФУД» , м. Київ)
Тельчарова, Олександра
(
2020-12
)
ФОРМУВАННЯ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ НА ОСНОВІ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ (за матеріалами ТОВ «Лінгвіст», м. Київ)
Салецька, Валерія
(
2020-12
)
УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В БРЕНД МЕНЕДЖМЕНТІ (за матеріалами ТОВ «Дизайн Інжинірінг Інтерпрайс Інтра», м. Київ)
Майстренко, Віктор
(
2020-12
)
СЦЕНАРНО-СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ТА ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «ІТ аутсорс», м. Київ)
Сапогова, Ольга
(
2020-12
)
Управління товарів та послуг в системі бренд-менеджмент (за матеріалами ТОВ «ЕКО»)
Остроухова, Ярослава
(
2020-12
)
Зараз показуються 701-720 з 1640
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
Фонд
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Фонд
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися