DSpace Repository

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОБУДОВИ КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ФОП «Івахненко Іва Костянтинівна » (бренд одягу Iva Nerolli), м. Київ)

Show simple item record

dc.contributor.author Чабаненко, Владислав
dc.date.accessioned 2020-09-18T09:13:26Z
dc.date.available 2020-09-18T09:13:26Z
dc.date.issued 2020-06
dc.identifier.uri http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/4057
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОБУДОВИ КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ФОП «Івахненко Іва Костянтинівна » (бренд одягу Iva Nerolli), м. Київ) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account