00 DSpace/Manakin Repository

КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ (за матеріалами ДП «Фірма «Екотехніка-М», м. Київ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Терещенко, Артур
dc.date.accessioned 2022-05-02T17:15:59Z
dc.date.available 2022-05-02T17:15:59Z
dc.date.issued 2021-12
dc.identifier.uri http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/6108
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ (за матеріалами ДП «Фірма «Екотехніка-М», м. Київ) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу