DSpace Repository
Recently added
Login
українська
English
DSpace Home
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Кафедра маркетингу: Recent submissions
Now showing items 61-80 of 553
Previous Page
Next Page
Формування стратегії розвитку бренду в сфері дизайну (за матеріалами ТОВ «ФРОЛОВ ХАРТ», м. Київ)
Глушан, Аліна
(
2021-12
)
Формування бренд-коммунікацій банку на основі Інтернет-технологій ( за матеріалами ПАТ « Акціонерний банк Укргазбанк » м.Київ )
Єрох, Іван
(
2021-12
)
Формування системи бренд-комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «Скай Кава», м.Київ)
Жук, Анастасія
(
2021-12
)
Створення та просування бренду на ринку медичних послуг (за матерiалами ТОВ “МУЛЬТІКЛІНІК”)
Дідичук, Альона
(
2021-12
)
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку торговельного підприємства (за матеріалами ТОВ « Епіцентр К», м. Київ)
Дараган, Марина
(
2021-12
)
Клієнтооріентованість як основа розвитку бренду послуг в сучасних умовах (за матеріалами ТОВ "Анте консалтинг груп", м. Київ)
Цюруп, Богдан
(
2021-12
)
«Формування бренд-комунікацій промислового підприємства на основі інтернет-технологій (за матеріалами ТОВ «СEA Електронікс Україна», м. Київ)
Честнейша, Єлизавета
(
2021-12
)
Стратегічне управління комунікаціями бренду (за матеріалами ТОВ «Христинівка-продтовари», Черкаська обл., Христинівський район, м. Христинівка)
Бойко, Мар'яна
(
2021-12
)
Формування ділової репутації готелю в системі розвитку бренду (за матеріалами ТОВ «Роял-Гранд», м. Київ)
Юник, Олеся
(
2021-12
)
МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ СТВОРЕННЯ ТА РОЗВИТКУ БРЕНДУ (за матеріалами ДП «АДІДАС-УКРАЇНА»)
Зубрицька, Анастасія
(
2021-12
)
Розробка стратегії репозиціювання бренду підприємства (ТОВ «МУЛЬТИКАПС», Київська область, Броварський район, с. Княжичі)
Євдокимова, Юлія
(
2021-12
)
БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ В СТРАТЕГІЧНОМУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «СКАЙ КАВА» , м. Київ)
Якуб, Яна
(
2021-12
)
Брендинг як основа управління конкурентоспроможністю підприємства (за матеріалами ТОВ «Кременчуцька інжинірингова компанія», Полтавська обл., місто Кременчук)
Волосова, Таїсія
(
2021-12
)
УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА В БРЕНД- МЕНЕДЖМЕНТІ (за матеріалами АТ « Молочний Альянс», м. Київ)
Сидоренко, Тетяна
(
2021-12
)
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ КОМУНІКАЦІЙ БРЕНДУ НА ОСНОВІ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ
Вітренко, Анастасія
(
2021-12
)
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку металургійного підприємства (за матеріалами ТОВ «ПРОФСТАЛЬ», м. Київ)
Стреглова, Поліна
(
2021-12
)
Формування стратегії розвитку бренду на ринку сільськогосподарської продукції (за матеріалами СТОВ «ПАЛЬМІРАВІДГОДІВЛЯ», Черкаська область, Золотоніський район, с. Вознесенське)
Стадніченко, Тетяна
(
2021-12
)
Інтернет-технології як основа формування бренд-комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «КПМГ-Україна»)
Шаповаленко, Олександр
(
2021-12
)
КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «СПВ КОМПАНІ ЛТД», м. Київ)
Сомік, Катерина
(
2021-12
)
«ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОСУВАННІ СУЧАСНИХ БРЕНДІВ» (за матеріалами ТОВ «ЗЛОІДЕЇ»)
Россохач, Ірина
(
2021-12
)
Now showing items 61-80 of 553
Previous Page
Next Page
Search DSpace
Search DSpace
This Community
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Community
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register