00 DSpace/Manakin Repository
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Кафедра маркетингу: Recent submissions
Зараз показуються 201-220 з 553
Попередня сторінка
Наступна сторінка
УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА
Грищенко, Наталія
(
2020-12
)
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Інвестком», м. Київ)
Гресь, Станіслав
(
2020-12
)
Маркетингові стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ФОП Кожушко Сергій Михайлович, магазин «Бізон», м. Київ)
Дьячкова, Ірина
(
2020-12
)
МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ РОЗРОБЛЕННЯ НОВИХ ТОВАРІВ (за матеріалами ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД» заклад ресторанного господарства «МакДональдз – Мінська» м. Київ)
Ковальова, Анна
(
2020-12
)
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ПОСЛУГ (за матеріалами ТОВ «Нова пошта», м. Варва)
Бурлака, Ірина
(
2020-12
)
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ДП «Електролюкс ЛЛС», м. Київ)
Гризова, Олена
(
2020-12
)
Маркетинговий аналіз діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Білоцерківський консервний завод», м. Біла Церква)
Демченко, Ілля
(
2020-12
)
МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Будівельна компанія «АДРІНА» м. Київ)
Бращевський, Владислав
(
2020-12
)
Формування маркетингової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Онлайн Розробки», м. Київ)
Бондаренко, Анна
(
2020-12
)
ІВЕНТ-МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Онлайн Медіа Груп», м. Київ)
Архипчук, Олена
(
2020-12
)
Маркетингові стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «АШАН Україна», м. Київ)
Антоненко, Ольга
(
2020-12
)
ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ (за матеріалами ТОВ «Сингента», м. Київ)
Склярова, Ірина
(
2020-12
)
Реклама в системі маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «Актив Груп ТГ», м. Київ)
Дяденко, Єлизавета
(
2020-12
)
Маркетингові стратегії створення цінності бренду підприємства (за матеріалами ТОВ «Фрешмаркетинг», м. Київ)
Гула, Андрій
(
2020-12
)
SMM-стратегія розвитку закладу вищої освіти (Social Media Marketing) (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Карлєчук, Ірина
(
2020-12
)
Маркетинг менеджмент в діяльності закладу вищої освіти (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Юрченко, Андрій
(
2020-12
)
Маркетингова стратегія просування підприємства у соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «ГК Оріон»)
Пилипенко, Анастасія
(
2020-12
)
Формування комунікаційної стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», м. Київ)
Гавриленко, Ірина
(
2020-12
)
Стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «УАПРОМ»)
Борщева, Максим
(
2020-12
)
Формування маркетингової цінової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Здравко », м. Чернігів)
Богдан, Анна
(
2020-12
)
Зараз показуються 201-220 з 553
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
Фонд
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Фонд
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися