00 DSpace/Manakin Repository
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Кафедра маркетингу: Recent submissions
Зараз показуються 41-60 з 553
Попередня сторінка
Наступна сторінка
КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «НЬЮЕЙДЖ»)
Салміна, Єлизавета
(
2021-12
)
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ЕЛІТНИХ КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ (за матеріалами ДП «СЕЛДІКО», м. Київ)
Ведерникова, Марина
(
2021-12
)
Стратегічне управління комунікаціями бренду підприємства торгівлі (за матеріалами ТОВ «СДМ-Фарма», м.Київ)
Риженко, Анна
(
2021-12
)
Формування е-лояльності бренду ЗВО в системі інтегрованих маркетингових комунікацій (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Попова, Марія
(
2021-12
)
Формування стратегії бренд-комунікації підприємства (за матеріалами ТОВ БК «КВАДР», м. Київ)
Плющ, Анастасія
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій підприємства послуг на основі Інтернет-технологій (за матеріалами ПрАТ «УКРКАРТ», м. Київ)
Полуденний, Роман
(
2021-12
)
Управління брендинговою політикою підприємства (за матеріалами ТОВ «ХАВАС ПР КИЇВ», м. Київ)
Папіж, Вікторія
(
2021-12
)
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Спеціальне науково-реставраційне проектне будівельно-виробниче підприємство «Укрреставрація»», м. Київ)
Олійник, Руслани
(
2021-12
)
Формування стратегії розвитку бренда косметики (за матеріалами ПП “СПА ЛЕНД”, м. Київ)
Новосядла, Дар’я
(
2021-12
)
ФОРМУВАННЯ БРЕНД-СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами СП ТОВ «Мікроприлад», м. Київ)
Муравйова, Єлизавета
(
2021-12
)
БРЕНДИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Брокард-Україна», м.Київ)
Монат, Милана
(
2021-12
)
Формування комунікацій бренду на основі інтернет-технологій (за матеріалами ТОВ «Контент Манія»)
Марченко, Вікторія
(
2021-12
)
Маркетинговий інструментарій створення та розвитку бренду фармацевтичного підприємства (за матеріалами ПРАТ «ЛІКТРАВИ», м. Житомир)
Мальцева, Дарина
(
2021-12
)
Брендинг в системі управління конкурентоспроможністю продукції сільськогосподарського підприємства (за матеріалами ПП «ТАРТАЦЬКА МРІЯ», Вінницька обл., Жмеринський район, с. Тартак)
Кусюк, Вадим
(
2021-12
)
Формування стратегії розвитку бренду підприємства (за матеріалами ТОВ «ТСА ІНВЕСТ», Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Шевченкове)
Крайтор, Валерія
(
2021-12
)
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ БРЕНДУ АВІАКОМПАНІЇ (за матеріалами ПрАТ «Міжнародні Авіалінії України», м. Київ)
Ковтюх, Ірина
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій на основі Інтернет-технологій (за матеріалами ПП «Мисливметал», м.Кропивницький)
Ковальчук, Лариса
(
2021-12
)
Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій бренду на ринку молочних продуктів (за матеріалами ТОВ «Данон Дніпро», м. Херсон)
Клименко, Катерина
(
2021-12
)
РОЗРОБКАSMM-СТРАТЕГІЇ БРЕНДУ ОДЯГУ (за матеріалами ФОП Паціонова Анна Володимирівна «Red&White agency», м. Київ)
Гушевська, Василина
(
2021-12
)
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ЦЕНТРУ (за матеріалами ТОВ «Епіцентр К», м. Київ)
Гаген, Анна
(
2021-12
)
Зараз показуються 41-60 з 553
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
Фонд
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Фонд
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися