00 DSpace/Manakin Repository
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Кафедра маркетингу: Recent submissions
Зараз показуються 61-80 з 553
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Формування стратегії розвитку бренду в сфері дизайну (за матеріалами ТОВ «ФРОЛОВ ХАРТ», м. Київ)
Глушан, Аліна
(
2021-12
)
Формування бренд-коммунікацій банку на основі Інтернет-технологій ( за матеріалами ПАТ « Акціонерний банк Укргазбанк » м.Київ )
Єрох, Іван
(
2021-12
)
Формування системи бренд-комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «Скай Кава», м.Київ)
Жук, Анастасія
(
2021-12
)
Створення та просування бренду на ринку медичних послуг (за матерiалами ТОВ “МУЛЬТІКЛІНІК”)
Дідичук, Альона
(
2021-12
)
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку торговельного підприємства (за матеріалами ТОВ « Епіцентр К», м. Київ)
Дараган, Марина
(
2021-12
)
Клієнтооріентованість як основа розвитку бренду послуг в сучасних умовах (за матеріалами ТОВ "Анте консалтинг груп", м. Київ)
Цюруп, Богдан
(
2021-12
)
«Формування бренд-комунікацій промислового підприємства на основі інтернет-технологій (за матеріалами ТОВ «СEA Електронікс Україна», м. Київ)
Честнейша, Єлизавета
(
2021-12
)
Стратегічне управління комунікаціями бренду (за матеріалами ТОВ «Христинівка-продтовари», Черкаська обл., Христинівський район, м. Христинівка)
Бойко, Мар'яна
(
2021-12
)
Формування ділової репутації готелю в системі розвитку бренду (за матеріалами ТОВ «Роял-Гранд», м. Київ)
Юник, Олеся
(
2021-12
)
МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ СТВОРЕННЯ ТА РОЗВИТКУ БРЕНДУ (за матеріалами ДП «АДІДАС-УКРАЇНА»)
Зубрицька, Анастасія
(
2021-12
)
Розробка стратегії репозиціювання бренду підприємства (ТОВ «МУЛЬТИКАПС», Київська область, Броварський район, с. Княжичі)
Євдокимова, Юлія
(
2021-12
)
БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ В СТРАТЕГІЧНОМУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «СКАЙ КАВА» , м. Київ)
Якуб, Яна
(
2021-12
)
Брендинг як основа управління конкурентоспроможністю підприємства (за матеріалами ТОВ «Кременчуцька інжинірингова компанія», Полтавська обл., місто Кременчук)
Волосова, Таїсія
(
2021-12
)
УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА В БРЕНД- МЕНЕДЖМЕНТІ (за матеріалами АТ « Молочний Альянс», м. Київ)
Сидоренко, Тетяна
(
2021-12
)
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ КОМУНІКАЦІЙ БРЕНДУ НА ОСНОВІ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ
Вітренко, Анастасія
(
2021-12
)
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку металургійного підприємства (за матеріалами ТОВ «ПРОФСТАЛЬ», м. Київ)
Стреглова, Поліна
(
2021-12
)
Формування стратегії розвитку бренду на ринку сільськогосподарської продукції (за матеріалами СТОВ «ПАЛЬМІРАВІДГОДІВЛЯ», Черкаська область, Золотоніський район, с. Вознесенське)
Стадніченко, Тетяна
(
2021-12
)
Інтернет-технології як основа формування бренд-комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «КПМГ-Україна»)
Шаповаленко, Олександр
(
2021-12
)
КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «СПВ КОМПАНІ ЛТД», м. Київ)
Сомік, Катерина
(
2021-12
)
«ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОСУВАННІ СУЧАСНИХ БРЕНДІВ» (за матеріалами ТОВ «ЗЛОІДЕЇ»)
Россохач, Ірина
(
2021-12
)
Зараз показуються 61-80 з 553
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
Фонд
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Фонд
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися