00 DSpace/Manakin Repository
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Кафедра маркетингу: Recent submissions
Зараз показуються 241-260 з 553
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Формування стратегії бренд-комунікацій підприємства (за матеріалами ПрАТ «ОБОЛОНЬ», м. Київ)
Кабанець, Ірина
(
2020-12
)
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ТОВАРІВ (за матеріалами ТОВ «Інвестком», м. Київ)
Сліпченко, Марина
(
2020-12
)
Управління брендинговою політикою (за матеріалами ПРАТ «СК «ВУСО», м. Київ)
Набильська, Аліна
(
2020-12
)
СТРАТЕГІЧНЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЕТАП ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ БРЕНДА (за матеріалами ТОВ «Вебпромо», м. Київ)
Малько, Ганна
(
2020-12
)
Управління асортиментною політикою в cистемі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «РАЖТ СЕМЕНС», м. Київ)
Керимова, Санана
(
2020-12
)
БРЕНД-КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ (за матеріалами ТОВ «Приват Тім», м. Черкаси)
Лавриненко, Марія
(
2020-12
)
Сценарно-стратегічний аналіз у системі планування бренд-менеджменту (за матеріалами КНТЕУ)
Корицька, Вероніка
(
2020-12
)
Управління системою бренд-орієнтованих інтегрованих маркетингових комунікацій (за матеріалами ТОВ «Профітмейкерс», м. Київ)
Ключник, Ярослави
(
2020-12
)
БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ЮГМЕДКОНТРАКТ» , м. Київ)
Гололобова, Аліна
(
2020-12
)
РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ БРЕНДУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ (за матеріалами ТОВ «РОЗЕТКА.УА», м. Київ)
Губатюк, Владислав
(
2020-12
)
УПРАВЛІННЯ БРЕНДИНГОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «H&M Ukraine (ЕЙЧ ЕНД ЕМ Хеннес енд Мауріц) », м. Київ)
Черкасова, Поліна
(
2020-12
)
Маркетинговий інструментарій формування та розвитку бренду (за матеріалами ТОВ «УАПРОМ» м. Київ)
Гончаренко, Поліна
(
2020-12
)
Управлiння людськими ресурсами в системi розвитку бренду (за матеріалами ТОВ «Фора», м. Київ)
Дерлеменко, Микита
(
2020-12
)
Управління якістю товарів та послуг в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «Амадео», м.Київ)
Гейдарова, Елеонора
(
2020-12
)
РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ ТОВАРІВ (за матеріалами ТОВ «КРОТОН», м. Харків)
Герасименко, Єлизавета
(
2020-12
)
Управління портфелем брендів підприємства роздрібної торгівлі (за матеріалами компанії «Острів», м. Київ)
Черв’як, Катерина
(
2020-12
)
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ (за матеріалами ФГ «БАТЬКІВ САД» , Хмельницька область, село Клопотівці)
Буханевич, Катерина
(
2020-12
)
Управління брендом підприємства (за матеріалами ТОВ «Металкрафт») (ТОВ «МЕТАЛКРАФТ», Рівненська обл., смт.Мізоч)
Білінська, Ірина
(
2020-12
)
Формування бренд-стратегії підприємства (за матеріалами ПрАТ «ОБОЛОНЬ»)
Смірнова, Анна
(
2020-12
)
Маркетинговий інструментарій створення та розвитку бренду (за матеріалами ТОВ «ХОТЛАЙН», м. Київ)
Третьякова, Вероніка
(
2020-12
)
Зараз показуються 241-260 з 553
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
Фонд
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Фонд
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися