00 DSpace/Manakin Repository
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
075 Маркетинг
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг: Recent submissions
Зараз показуються 141-160 з 162
Попередня сторінка
Наступна сторінка
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ (за матеріалами ТОВ «Сілгард», м. Київ)
Іващенко, Константин
(
2018-12
)
Управління конкурентоспроможністю послуг на засадах маркетингу (за матеріалами ТОВ «СЕО-СТУДІО», м. Київ)
Зеленко, Владислав
(
2018-12
)
Маркетингове управління лояльністю споживачів ( за матеріалом ТОВ «ФУД Сільпо»)
Єрошенко, Альона
(
2018-12
)
Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку овочів (за матеріалами ТОВ «АГРО-СПАРТА» м. Київ)
Якимлюк, Орися
(
2018-12
)
Прямий маркетинг в системі маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «Торговий Дім «Будшляхмаш», м. Київ)
Верех, Богдан
(
2018-12
)
Управління товарним асортиментом на підприємстві на засадах маркетингу (за матеріалами ТОВ «Золотий коровай», м.Житомир)
Вербицька, Катерина
(
2018-12
)
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ТОВ «МОТОРДЕТАЛЬ» М. КОНОТОП)
Вареніченко, Олександр
(
2018-12
)
Індивідуалізація маркетингової діяльності підприємства на основі Інтернет - технологій (за матеріалами ТОВ «Нью Фрідом», м. Київ)
Татаренко, Олександра
(
2018-12
)
Формування маркетингової збутової стратегії підприємства (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ТОВ «Мотордеталь» М.КОНОТОП)
Сінютін, Богдан
(
2018-12
)
Формування маркетингової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор», м. Золотоноша, Черкаської обл.,)
Шеремет, Яна
(
2018-12
)
Фіpмoвий cтиль в cиcтемі мapкетингoвиx кoмунікaцій підпpиємcтвa (зa мaтеpіaлaми ТOВ «Теxнoмaтикa», м. Київ)
Cеменюк, Наталія
(
2018-12
)
Формування маркетингової стратегiї просування на ринку спортивних товарiв (ТОВ «Дiо Спорт»)
Пшегорлiнський, Максим
(
2018-12
)
Маркетингова стратегія видавничого підприємства (за матеріалами ДП із 100% іноземною інвестицією «Бурда-Україна», м. Київ)
Пострелко, Марина
(
2018-12
)
Управління маркетинговими комунікаціями підприємства (за матеріалами ТОВ «Зелена альтернатива», м. Херсон)
Пархаєва, Олена
(
2018-12
)
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РЕПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «Стратегічний Бренд Хаб», м.Київ)
Олендер, Оксана
(
2018-12
)
Формування корпоративного іміджу підприємства (за матеріалами Державного космічного агентства України, Національного центру управління та випробування космічних засобів)
Охрименко, Ганна
(
2018-12
)
Виставкова діяльність компанії як інструмент маркетингового просування (за матеріалами ТОВ «КОРУМ ГРУП», м. Київ)
Моргосліп, Анастасія
(
2018-12
)
Формування корпоративного iмiджу пiдприємства (За матерiалами ТДВ «Перечинський ЛХК», м. Перечин, Закарпатська обл.)
Ляшенко, Марина
(
2018-12
)
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ МЕРЕЖІ КІНОТЕАТРІВ (за матеріалами ПАТ «Мультіплекс-Холдинг», м. Київ)
Козлітіна, Марина
(
2018-12
)
Управління маркетинговою діяльністю підприємтсва (за матеріалами ТОВ «Мажепа», м. Лубни)
Дорош, Микола
(
2018-12
)
Зараз показуються 141-160 з 162
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
По цій колекції
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися