DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ (на базі ДП "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЛІКЕРО-ГОРІЛЧАНИЙ ЗАВОД", м. Житомир)

Show simple item record

dc.contributor.author Гордієвська, Катерина
dc.date.accessioned 2023-11-03T11:43:38Z
dc.date.available 2023-11-03T11:43:38Z
dc.date.issued 2022-07
dc.identifier.uri http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/7489
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ (на базі ДП "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЛІКЕРО-ГОРІЛЧАНИЙ ЗАВОД", м. Житомир) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account