DSpace Repository

ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ ПІД ЧАС КРИЗИ НА РИНКУ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ (на прикладі діяльності міжнародної компанії «TripMyDream»)

Show simple item record

dc.contributor.author Пліско, Олег
dc.date.accessioned 2023-11-03T11:48:31Z
dc.date.available 2023-11-03T11:48:31Z
dc.date.issued 2022-07
dc.identifier.uri http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/7503
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ ПІД ЧАС КРИЗИ НА РИНКУ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ (на прикладі діяльності міжнародної компанії «TripMyDream») uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account