DSpace Repository

СТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ГЛОБАЛЬНИХ КОМПАНІЙ НА РИНКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ (на матеріалах Асоціація «Український національний комітет Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine)», м. Київ)

Show simple item record

dc.contributor.author Гушленко, Дар'я
dc.date.accessioned 2024-04-30T11:03:11Z
dc.date.available 2024-04-30T11:03:11Z
dc.date.issued 2023-06
dc.identifier.uri http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/8728
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title СТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ГЛОБАЛЬНИХ КОМПАНІЙ НА РИНКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ (на матеріалах Асоціація «Український національний комітет Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine)», м. Київ) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account